В попередньому дописі я вже розповів покроковий алгоритм у підготовці до виступу та продемонстрував його на прикладі реальної підготовки до виступу на бізнес семінарі «Формула компанії: технології ефективного керування». Настав час для розбору польотів.
Для початку невеличкий ліричний відступ – поділюся з вами власними дослідженнями того, що собою представляє бізнес конференція/семінар як для спікерів, так і для учасників. Як бізнес тренер з ораторської майстерності, часто відвідую такі заходи в пошуку різноманітних фішок та цікавих зустрічей.
Учасники подій такого формату переслідують частіше за все одну з двох цілей (інколи навіть обидві водночас):
Знайомство з цікавими людьми. Інколи з такого знайомства розпочинаються нові спільні проекти.
Отримати практичну інформацію. Такою інформацією є нюанси, тонкощі у певній темі (прийом на роботу, налаштування контекстної реклами, ведення переговорів). Тут мало часу відводиться базовим речам.
Слухачі більше воліють почути опис реальних життєвих кейсів (випадків).
В цей час у спікерів є свої цілі:
Поділитися власним досвідом. Фактично у цьому пункті цілі співпадають з цілями учасників заходу.
Продати себе. Продаж може бути як прямим (озвучення власних титулів та сфери діяльності), так і прихованим – засвідчення власної експертності через розповідь прикладів з власної практики.
Фішка полягає в тому, щоб видалити зі своєї презентації слайд «а тепер запитання» та відповідати на запитання під акомпанемент слайду «мої контакти». Саме це я помітив у Павла Бачинського. Дуже мудре рішення, адже цей слайд несе в собі більше корисної інформації.
Начисто пропустив час як для самопрезентації та для продажу. Весь час відвів на розкриття теми. Під час виступу жодного разу не згадав слова «майстерня лева» чи «ораторська майстерність». Виправлюсь.
Зараз розумію, що для виступу можна було взяти три теми та глибше в них зануритися. Виправлюсь.
Дякую вам за час, який ви приділи цьому допису. У наступному дописі поділюся з вами кількома ефективними фішками у роботі зі страхом та хвилюванням.
Громадяни України! Що ми чуємо сьогодні? Це не просто вибухи ракет, бої, гул авіації. Це…
Фокуси мовлення (мови) - це психологія впливу в чистому вигляді. Якщо уникати надскладної наукової термінології,…
Самопрезентація багатьом дається важко. Здавалося б, що може бути складного у тому, щоб коротко розповісти…
Артикуляційна гімнастика дозволить вам говорити чіткіше, але це лишень технічний бік... Насправді ви отримаєте значно…
Якщо ви хоча б краєм вуха чули про публічні виступи, то про таку людину, як…
Ми щодня розмовляємо. Це для нас стало настільки звичним процесом, що не помічаємо, наскільки важливу…
This website uses cookies.
View Comments