Виступ на семінарі. Висновки

В попередньому дописі я вже розповів покроковий алгоритм у підготовці до виступу та продемонстрував його на прикладі реальної підготовки до виступу на бізнес семінарі «Формула компанії: технології ефективного керування». Настав час для розбору польотів.

Для початку невеличкий ліричний відступ – поділюся з вами власними дослідженнями того, що собою представляє бізнес конференція/семінар як для спікерів, так і для учасників. Як бізнес тренер з ораторської майстерності, часто відвідую такі заходи в пошуку різноманітних фішок та цікавих зустрічей.

Учасники подій такого формату переслідують частіше за все одну з двох цілей (інколи навіть обидві водночас):

Знайомство з цікавими людьми. Інколи з такого знайомства розпочинаються нові спільні проекти.

Отримати практичну інформацію. Такою інформацією є нюанси, тонкощі у певній темі (прийом на роботу, налаштування контекстної реклами, ведення переговорів). Тут мало часу відводиться базовим речам.

Слухачі більше воліють почути опис реальних життєвих кейсів (випадків).
В цей час у спікерів є свої цілі:

Поділитися власним досвідом. Фактично у цьому пункті цілі співпадають з цілями учасників заходу.

Продати себе. Продаж може бути як прямим (озвучення власних титулів та сфери діяльності), так і прихованим – засвідчення власної експертності через розповідь прикладів з власної практики.

А тепер висновки

  1. Прийти завчасно. На скільки завчасно? За годину? Дві? Все залежить від вашої стресостійкості. Адже перебування на конференції, когось може наштовхувати на думки при неминучий виступ. Є навіть такі спікери, які прибувають в останню мить. Пропоную прибути хоча б за годину до свого виступу, та посидіти серед слухачів. Це дасть вам можливість відчути настрій публіки та , у відповідності з цим, скорегувати власний виступ.
  2. Відповідати на запитання слухачів під супровід слайду з контактами. Будь-яка презентація завершується слайдом, на якому вказані контакти спікера. Час перебування цього слайду на екрані я називаю «рекламним часом». Як правило цей час буває коротким, адже останній слайд включають під час завершальних слів. За кілька секунд на йому зміну приходить титульний слайд наступного спікера, що дозволяє підготувати публіку до нової теми.

Фішка полягає в тому, щоб видалити зі своєї презентації слайд «а тепер запитання» та відповідати на запитання під акомпанемент слайду «мої контакти». Саме це я помітив у Павла Бачинського. Дуже мудре рішення, адже цей слайд несе в собі більше корисної інформації.

  1. Коментуйте/згадуйте спікерів, які виступали перед вами. Для цього вам необхідно, перш за все, бути присутнім на їх виступах. Звичайно, що це вимагає розвинутої навички мовної імпровізації. Згадування своїх попередників у володінні мікрофоном дозволяє зробити семінар одним великим виступом, а не послідовністю невеликих виступів окремих спікерів. Павло, я це оцінив.

підготовка публічного виступу

Фейли та недопрацювання

Начисто пропустив час як для самопрезентації та для продажу. Весь час відвів на розкриття теми. Під час виступу жодного разу не згадав слова «майстерня лева» чи «ораторська майстерність». Виправлюсь.

Зараз розумію, що для виступу можна було взяти три теми та глибше в них зануритися. Виправлюсь.

Дякую вам за час, який ви приділи цьому допису. У наступному дописі поділюся з вами кількома ефективними фішками у роботі зі страхом та хвилюванням.


Онлайн-курс “Постановка голосу та мовлення”

Попереду у вас 4 тижні роботи над собою. За цей час ви:

  • розширите свій словниковий запас;
  • виробите стратегію розвитку власного голосу;
  • дізнаєтесь як влаштований голосовий апарат та за рахунок чого ви можете зробити свій глос сильнішим та приємнішим;
  • почнете бережніше поводитись з голосом (голосова гігієна);
  • відчуєте, що голос – це частина вас.
  

Схожі записи

Один коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *